Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Zasady zakupów

Reklama

  • Baner testowy

Kontakt

  • INWEST P.U.P.H.
    Gliwice, Barlickiego 9
    NIP: 631-175-05-80
  • E-mail:trofea@xfirma.pl
  • Telefon32 230 68 84
    +48 603 973 095
  • Fax32 331 33 96
  • Godziny działania sklepupn - pt 8.00 - 17.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Zasady zakupów

Zasady zakupów

Aktualny regulamin sklepu dostępny jest tutaj.
Dokonywanie zakupów możliwe jest na dwa sposoby:
Poprzez utworzenie konta pozwalającego na wielokrotne dokonywanie zakupów bez konieczności każdorazowego wpisywania niezbędnych dla realizacji zamówienia danych lub z pominięciem utworzenia konta. W tym jednak przypadku każdorazowy zakup będzie wymagał każdorazowego wprowadzania niezbędnych dla realizacji zamówienia danych.

Utworzenie Konta

Na stronie internetowej Sklepu należy kliknąć w link „Załóż konto” i w wyświetlonym formularzu wprowadzić niezbędne dane oraz kolejno wykonać wyświetlające się instrukcje.
Podczas tego procesu należy zaakceptować Regulamin odhaczając stosowne pole informującego o akceptacji Regulaminu (wymagane dane oznaczona się znakiem *). Kliknięcie pola Utwórz konto skutkuje założeniem konta w naszym Sklepie Internetowym.

Proces złożenia zamówienia

  • Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę Produktu, zdjęcie (grafikę) Produktu lub pole Zamów przy danym Produkcie widoczne na stronie Sklepu Internetowego.
  • Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena, parametry, dostępne opcje. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia poprzez zakup danego produktu powinien kliknąć pole Do koszyka.
  • w tym momencie można dokonać wyboru o kontynuacji zakupów lub przejściu na stronę Koszyka zamówionych produktów, gdzie:
    • Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów,
    • Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów),
    • Klient wybiera sposób dostawy i jest automatycznie informowany o jego koszcie,
    • Klient wybiera sposób płatności.
  • po wybraniu opcji zamówienia Klient klikając pole Do kasy zostaje przekierowany na stronę, gdzie może zalogować się na swoje konto (o ile wcześniej nie zalogował się oraz o ile takie zostało założone w Sklepie Internetowym) lub może założyć nowe konto na potrzeby złożenia Zamówienia. Klient, który posiada Konto podaje swój adres poczty elektronicznej i hasło do Konta oraz klika pole Zaloguj się. Klient, który nie posiada Konta podaje adres poczty i klika pole Dalej, a następnie postępuje zgodnie z procedurą tworzenia Konta lub dokonuje zakupów bez jego utworzenia.
  • po tych czynnościach Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się podsumowanie składanego Zamówienia. Na stronie tej ma możliwość:
- zmiany danych Klienta i adresu dostawy,
- dodania uwag do Zamówienia.

Na stronie tej także znajduje się:
- określenie przedmiotu Zamówienia,
- jednostkowa oraz łączna cena wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz innych dodatkowych kosztów o ile takie występują,
- wybrany sposób dostawy oraz płatności,
- informacja i opcja akceptacji regulaminu sklepu (akceptacja jest wymagana do złożenia zamówienia).
Ostatnią czynnością jest kliknięcie w przycisk ZAMAWIAM I PŁACĘ. Po tej czynności wyświetli się informacja, że Zamówienie zostało złożone. Tym samym na adres mailowy Klienta podany podczas rejestracji zostaje wysłany mail potwierdzający złożenie zamówienia wraz ze szczegółami złożonego zamówienia.
 

Proces złożenia zamówienia bez zakładania konta jest analogiczny, jak z zakładaniem konta.


Informacje dodatkowe

Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
  • w trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku ZAMAWIAM I PŁACĘ Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez kliknięcie pola Edytuj i zmianie danej pozycji w podsumowaniu składanego Zamówienia.
  • weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać również wysyłając wiadomość e-mail do Sprzedawcy na adres trofea@xfirma.pl
  • Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta.
 
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Aktualnie w sklepie trwa przerwa konserwacyjno-aktualizacyjna.
Zamówienia są realizowane wyłącznie w naszym fizycznym sklepie w Gliwicach przy ul. Barlickiego 9.
Przepraszamy za utrudnienia i zachęcamy do kontaktu poprzez e-mail: trofea@xfirma.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).